Enkel strategi gir vinnerresultat - Norges beste bedrifter

/ Norges beste bedrifter

Innholdsmarkedsføring fra Kaiman

Se Øistein Eriksen forklare hvorfor kundene er så fornøyde med One Call:

– Det er god business å ha fornøyde kunder. De blir værende som kunder hos oss og er samtidig gode ambassadører for selskapet gjennom at de tipser familie, venner og kollegaer om hvor bra One Call er. Det fører til enda flere fornøyde kunder. Slik har vi bygget oss opp til å være den raskest voksende mobiloperatøren i Norge, nå med nesten 400 000 kunder, poengterer Eriksen.

Bli One Call-kunde her.

– Ingen liten skrift eller rare vilkår

Han forteller at One Call gikk inn i markedet med en klar strategi: De skulle sette kunden først gjennom å levere gode tjenester til lav pris.

– Det vil også si at man hos oss får det man kjøper. Her er det ingenting med liten skrift eller rare vilkår som gjør at prisen plutselig skyter i været fordi man har overgått en eller annen tilfeldig grense. Vi bruker heller ikke lokketilbud, men har likevel etablert oss som suverent best på pris. Det skjønner og liker markedet, sier One Call-direktøren.

Les flere grunner til å velge One Call.

Unik nettleveranse

– Hos One Call skal man alltid kunne forvente å bli tatt på alvor og få den hjelpen man trenger, lover direktør Eriksen.

– Hos One Call skal man alltid kunne forvente å bli tatt på alvor og få den hjelpen man trenger, lover direktør Eriksen.

– Noen tenker at «Om det er så billig, kan det umulig være like bra.» Vi mener at vi er det, og det største beviset på det er antall kunder som har flyttet til oss og blir her. For eksempel har vi minst like god dekning som konkurrentene. I byområder er vi faktisk enda bedre, siden vi leier nett fra Telenor i tillegg til at vi bygger vårt eget. Slik har man en backup om det er forstyrrelser på det ene nettet. Det er det kun vi som har i Norge, forklarer Eriksen.

Han mener at god kundeservice er en annen viktig grunn til at One Call har så mange fornøyde kunder. 

– God kundeservice er lett å snakke om, men ikke alltid like lett å levere. Hos One Call skal man alltid kunne forvente å bli tatt på alvor og få den hjelpen man trenger. Enkle og smarte selvhjelpsfunksjoner på Mine Sider gir også kunden mulighet til å ordne det meste selv, når som helst, sier han.

Les mer om mobilnett, dekning og hastigheter for kunder hos One Call.

Fersk familiepakke

One Call er opptatt av å gi kundene det de vil ha, og som et ledd i det blir de lanserte de i slutten av september «Familiepakka». Her får man ett abonnement for hele familien.

– Jo flere man er på samme abonnement, jo mer sparer man. I tillegg får man enkelt oversikt over mobilkostnadene. Hver bruker har fri tale, SMS og MMS som man kan bruke hvordan man vil, i tillegg til 1000 MB mobildata. Allerede etter én dag, og uten markedsføring, hadde vi fått tusen bestillinger på dette abonnementet, forteller Eriksen.

Les mer om Familiepakka til One Call.

Sosial suksess

One Call-direktøren mener at de tjener mye på å lytte til kundene sine.

– Vi har en klar strategi på å være aktive i sosiale medier, hvor vi får tips og informasjon om hva kundene våre ønsker. Ved å levere det de vil ha får vi enda flere og enda mer fornøyde kunder. Det er en veldig god sirkel. Siden oppstarten har vi hatt fokus på lave priser, god kundeservice og høy standard på tjenestene våre. Vi synes det er veldig moro å levere et produkt som kundene er fornøyde med og har definitivt ikke tenkt å slutte med det, lover Eriksen.

Les mer på www.onecall.no og se linker til sosiale medier i menyen til høyre.